piątek, 11 lipca 2014

Uwaga

 Przepraszam, chwilowo jestem na wakacjach i do końca lipca raczej nie powinnam nic wstawić. Aktualnie mam trzy-góra cztery godziny wolnego przed następnym wyjazdem i znalazłam czas, żeby tylko napisać tę notkę. Jeszcze raz bardzo przepraszam i wszystkim moim czytelnikom życzę pięknych wakacji. Po lipcu chyba zacznę intensywniej pisać, a w roku szkolnym będzie można liczyć na prawie codzienne wstawianie postów. Tylko, że na razie występuje u mnie kompletny brak czasu i chociaż mam chęci i pomysły, to nie mogę na razie tego zrealizować.
P.S. Piszcie proszę niektóre swoje pomysły, jakbyście widzieli tą powieść. Bo niektóre rzeczy naprawdę dodają kolorytu ;) No i dziękuję za komentarze, dodają chęci!

1 komentarz:

  1. Życzę ci miłych wakacji i nie mogę się doczekać następnego posta :))

    OdpowiedzUsuń